Retourneren

Geborduurde en/of bedrukte items

Bestelde items met persoonlijke teksten en/of naam kunnen niet geretourneerd worden. Deze artikelen zijn door het persoonlijke karakter niet meer wederverkoopbaar.

 

Ruilen

Alleen onbedrukte producten kunnen bij ons worden geruild. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten.

 

Retourneren

Mocht het artikel niet voldoen, dan kan het artikel zonder opgave van reden worden geretourneerd. U heeft als consument het recht het product binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling terug te sturen en/of te ruilen voor een ander product. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Vul het contact formulier in en vermeld hier het bestelnummer en te retourneren product
  • Retourneer het product naar By-Elisabeth
  • U kunt het pakketje afgeven bij een postkantoor
  • Na ontvangst van de retourzending nemen wij contact met u op.
  • De porto kosten voor de zending is voor uw eigen rekening!

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Voor het retourneren van artikelen vanuit een ander land dan Nederland kan de consument gebruik maken van het bij de bestelling gevoegde retouradres. De consument verzend het pakket via een pakketdienst naar keuze. De verzendkosten voor deze retourzending zijn voor de rekening van de consument.

 

Niet tevreden?

Wij streven naar 100% tevredenheid. Om hier zo goed mogelijk aan te voldoen, vragen wij u contact met ons op te nemen wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling.

Wij ontvangen graag het ordernummer en een omschrijving van de klacht. Betreft het een zichtbare klacht, dan vragen wij een foto van het desbetreffende product. 

U kunt ook uw klacht indienen op onze klachtenpagina